Reklamy ve hrách vynášejí

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
I když se to nezdá, reklamy ve hrách jsou překvapivě úspěšné. Tak to alespoň vypadá podle informací od JJ Richardse, šéfa společnosti Massive, která patří nikomu jinému než Microsoftu.

Sdílet

Micosoft si asi spokojeně mne ruce, protože jeho doposud největší firma zabývající se in-game reklamou vynáší. A co víc, vynáší i v době celosvětové krize, kdy se většině firem nechce do reklam příliš investovat.

„Pro náš fiskální rok 2009, dosáhl Massive opravdu neuvěřitelného dvouciferného nárůstku výdělku oproti loňskému roku. A to navzdory nejhorší ekonomické krizi minulého století,“ řekl na svém blogu Richards.

„Vidíme tak světlo na konci tunelu. Massive totiž překročil už čtvrtletní prodejní cíle, a to za pouhý jeden měsíc našeho nového fiskálního roku.“

Jak by také ne, přednedávnem Massive oslavilo svého 1000. klienta. Reklamy ve hrách jsou totiž dobře cílené, podle ověřených testů fungují a snadno se měří i závěrečné výsledky, což je všechno vlhký sen téměř každého markeťáka. Richards pak na blogu píše, že hráčům navíc reklamy ve hrách nevadí. S tím si nejsme tak úplně jisti. Jestli se jednou dočkáme totálně obrendovaných games, tak nás ten vlídný přístup dost možná přejde.

Zdroj: microsoftadvertising.com
 

Autor článku