Micosoft si asi spokojeně mne ruce, protože jeho doposud největší firma zabývající se in-game reklamou vynáší. A co víc, vynáší i v době celosvětové krize, kdy se většině firem nechce do reklam příliš investovat.
„Pro náš fiskální rok 2009, dosáhl Massive opravdu neuvěřitelného dvouciferného nárůstku výdělku oproti loňskému roku. A to navzdory nejhorší ekonomické krizi minulého století,“ řekl na svém blogu Richards.
„Vidíme tak světlo na konci tunelu. Massive totiž překročil už čtvrtletní prodejní cíle, a to za pouhý jeden měsíc našeho nového fiskálního roku.“
Jak by také ne, přednedávnem Massive oslavilo svého 1000. klienta. Reklamy ve hrách jsou totiž dobře cílené, podle ověřených testů fungují a snadno se měří i závěrečné výsledky, což je všechno vlhký sen téměř každého markeťáka. Richards pak na blogu píše, že hráčům navíc reklamy ve hrách nevadí. S tím si nejsme tak úplně jisti. Jestli se jednou dočkáme totálně obrendovaných games, tak nás ten vlídný přístup dost možná přejde.
Zdroj: microsoftadvertising.com