Valve připravuje opravdu gigantickou kampaň pro svojí hru a chystá se tak utratit závratných 25 milionů dolarů. Je to pořádný nárůst oproti 10 milionové útratě na reklamu pro první Left 4 Dead.
Šéf Valve, Gabe Newell, prohlásil, že u pokračování Left 4 Dead předpokládá 300% nárůst hráčů oproti prvnímu dílu. Doug Lombardi navíc řekl, že hra je ke všemu nejvíce předobjednaným titulem v historii společnosti Valve, čemuž se nám chce až těžko věřit.
Kampaň se bude pochopitelně zaměřovat především na americký trh, takže se objeví v televizi během fotbalu, stejně tak se ve Spojených státech dočkají billboardů, reklam v časopisech a na webu. Televizní reklamy se mají objevit i evropském trhu, ale upřímně dost pochybujeme, že se dočkáme Left 4 Dead 2 i na našich obrazovkách.
Zdroj: Joystiq.com