UPC prohrálo soud s O2 kvůli srovnávací reklamě

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Telekomunikační společnosti rády poměřují své nabídky na reklamách, samozřejmě za předpokladu, že v určité kategorii nabízejí tu nejlepší či nejvýhodnější. Podle soudu, který vyhrála O2 nad UPC to ale může být do budoucna problém.
David Sillmen 11. 12. 2010

Sdílet

Vrchní soud v Praze potvrdil výrok Městského soudu z letošního ledna. Podle něj byla reklamní kampaň společnosti UPC, kterou zažalovala Telefonica O2, klamavá. Jednalo se o porovnávání internetových nabídek. Proti osmimegabitovému připojení za 750 Kč od Telefonicy O2 stálo desetimegabitové připojení za 490 Kč od UPC. Soud rozhodl tak, že reklama neodpovídala zákonným požadavkům a byla klamavá.

UPC tuto loňskou kampaň již ukončila, avšak za klamavou ji rozhodně nepovažuje. Do budoucna by se mohlo jednat o precedens, protože srovnávání nabídek je v telekomunikačních službách vcelku standardní.

UPC v České republice poskytuje připojení zhruba 400.000 uživatelů, zatímco Telefonica O2 eviduje 770.000 připojených.

Zdroj: tisková zpráva, ihned.cz

Autor článku