Hodnota Twitteru dosahuje podle expertů nových výšin. Ještě loni byla tato sociální síť ceněna na jednu miliardu dolarů. Za pouhý jeden rok se hodnota Twitteru málem zčtyřnásobila. Nyní je ceněn na 3,7 miliardy dolarů. Podle zakladatele Twitteru, Evana Williamse, znamenal rok 2010 v historii firmy především vývoj profitabilní strategie, tedy způsobu, jak na Twitteru se 100 miliony uživateli vydělat.
Twitter podle všeho půjde cestou podporovaných tweetů, tedy takových zpráv, které získají v síti větší prominenci a budou více viditelné. Zásah reklamních tweetů by měl být měřitelný zpětně a na jeho základě bude inzerentům reklama účtována, což je podobný princip jako používají televize.
Pravdou však je, že hodnota Twitteru se stále tak trochu vznáší ve vzduchu. Může se ukázat, že reklamní formáty neuspějí, což by znamenalo především propad hodnoty sítě.
Zdroj: Telegraph