Sony Ericsson Satio - návrat na špičku

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Společnost Sony Ericsson postihla finanční krize opravdu silně, jelikož se až příliš soustředila na tradiční mobily a ujel ji vlak s chytrými telefony, jejichž trh stále roste. Přišel čas dohánět.
David Sillmen 30. 5. 2009

Sdílet

Společnost Sony Ericsson představila svou novou vlajkovou loď – chytrý telefon Satio. Ten má firmě pomoct vrátit se zpět na špičku trhu s mobily. Švédsko-japonský koncern totiž v minulých měsících neprožíval vůbec šťastné období. Ukázalo se totiž, že krize nejsilněji zasáhla jeho portfolio tradičních mainstreamových telefonů. Naopak smartphony jako iPhone nebo Nokia 5800 se prodávaly stále dobře. Sony Ericsson tak musí rychle reagovat a konkurenci pokud možno převálcovat.

Již dříve představil koncept telefonu Idou. Ten se teď změnil v Satio a dostal do vínku pár dalších pěkných schopností. Předně v sobě kombinuje skvělé hudební schopnosti (Walkman) s těmi fotografickými (12,1 megapixelový displej a 12× digitální zoom!). Nechybí 3,5 palcový dotykový displej. V této době nepřekvapí obrovský důraz na nejrůznější video a komunitní funkce, s nimiž se dá Sation snadno propojit, stejně jako s Google Maps pomocí aGPS navigace. Zajímavé je také ovládání pouhým pohybem. Zkrátka, tohle je telefon skutečně pro ty nejnáročnější. Sony Ericsson může jen doufat, že za hospodářské krize příliš nepřepálil cenu. U nás by měl být telefon k dostání za nějakých 17.000 Kč, což není málo.

Zdroj: Ubergizmo

Autor článku