O Snapchatu není poslední dobou v ČR rozhodně nijak zvláště slyšet, protože novinkám dominují služby hegemonů typu Google a Facebook. V některých případech je to však možná škoda – o své místo na slunci se stále pere i mnoho jiných společností, které čas od času přijdou se zajímavým nápadem či inovací. Tyto služby se však nakonec ujmou např. jen na americkém trhu.
Služba Snapcash
Snapchat je mobilní aplikace pro Android a iOS, jež byla v tuzemsku známa hlavně jako služba pro zasílání fotografií s „krátkou životností“. Mnoho zajímavých screenshotů, které v současnosti dokáže s přehledem najít nejen Google, je ovšem důkazem, že vymazání fotografie či videa skutečně nelze stoprocentně zaručit. Na druhou stranu se firma snaží přicházet s novými funkcemi, a tak lze zmínit třeba Snapcash, Community Geofilters nebo Snapchat Discover.
Snapchat Discover
I když je na první pohled patrné, že největší internetové společnosti jsou více než vážným konkurentem, značka Snapchat je stále známá a investoři se nezdráhají pokoušet osud. Letos v březnu tak přistálo na účtu společnosti 200 milionů dolarů od čínské Alibaby a nejnovější investice je dokonce ve výši 537 milionů. Snapchat denně využívá 100 milionů lidí. Co zatím chybí, je jasný obchodní model a strategie do budoucna.
Zdroj: bloombergview.com