Red Bull naplno vstupuje do byznysu s chytrými telefony

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Rakouská společnost Red Bull platí za jednu z nejdynamičtějších a nejagresivnějších. Podle několika zdrojů chce nabízet vlastní telefony a některé telekomunikační služby ve 100 zemích světa, zřejmě i v České republice.
David Sillmen 13. 10. 2010

Sdílet

Red Bull je především výrobcem dobře známých energetických nápojů a několik let také provozovatelem týmu Formule 1. Záběr této firmy se ale rozšiřuje. V Rakousku, Maďarsku a Švýcarsku už nabízí své telefony a některé služby, jako vlastní TV, zprávy, sportovní videa, rozhovory apod. Hardware je dodáván společnostmi Huawei a ZTE. V těchto zemích má Red Bull v pro sebe netradičním segmentu trhu překvapivý úspěch.

Red Bull se však chystá k mnohem větší expanzi, a to až do 100 zemí světa, ve kterých prodává svůj energetický nápoj, tedy i do České republiky. Například v Německu si jako telekomunikačního partnera vybral společnost O2. Přeci jen, zcela vlastní síť je i pro Red Bull (zatím) příliš velkým soustem. Značka Red Bull by si tak mohla připsat skutečně nečekaný úspěch. Red Bull je totiž opravdu populární – jen na facebookovém kanále má 9,2 milionů fanoušků.

Zdroj: PCGH

Autor článku