Xbox 360 a Playstation 3 od svého launche vypadaly, až na několik exkluzivních titulů, jako černobílá dvojčata, s téměř identickým grafickým výkonem, cílovou skupinou hráčů i portfoliem her.
Teprve v roce 2010 si někdo z vedení Sony všiml Nintenda, které vydělalo právě na tom, že se nesnažilo s Microsoftem a Sony soutěžit, ale za to nabídlo něco drobet jiného a hlavně neokoukaného.
Sony se pomalu chystá na drtivý úder s podporou 3D a nového ovládání Move, což je kombinace, kterou opravdu jinde nenajdete.
Stejně jako vždy je to ale software, nikoliv hardware, který má potenciál vydělávat miliony.
Doug Lombardi z Valve v rozhovoru pro PSM3 řekl, že Portal 2 nebude využívat ani 3D, ani Move. Hned ale dodal, že na pořádné využití těchto novinek Valve plánuje v "Portalu 3 nebo dalších hrách".
Move, stejně jako prostorové 3D zobrazení, jsou technologie, které by dokázaly i obyčejné FPS pořádně okořenit. Valve ale nedělá obyčejné FPS a představa, že si jednou zahrajeme Half-Life 3 ve 3D a s Move v ruce, je snad až příliš lákavá, než aby jí Valve nechal ležet ladem.
Zdroj: www.vg247.com