Portal 2 nebude podporovat 3D, Portal 3 ano

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
S velkolepým oznámením Portalu 2 pro Playstation 3 se vyrojily otázky týkající se podpory funkcí specifických pro tuto platformu. Jak by se asi hrál Portal ve 3D a s pomocí Move? To se dozvíme až u třetího dílu.
Jiří Škrampal 30. 7. 2010

Sdílet

Xbox 360 a Playstation 3 od svého launche vypadaly, až na několik exkluzivních titulů, jako černobílá dvojčata, s téměř identickým grafickým výkonem, cílovou skupinou hráčů i portfoliem her.

 

Teprve v roce 2010 si někdo z vedení Sony všiml Nintenda, které vydělalo právě na tom, že se nesnažilo s Microsoftem a Sony soutěžit, ale za to nabídlo něco drobet jiného a hlavně neokoukaného.

Sony se pomalu chystá na drtivý úder s podporou 3D a nového ovládání Move, což je kombinace, kterou opravdu jinde nenajdete.

Stejně jako vždy je to ale software, nikoliv hardware, který má potenciál vydělávat miliony.
Doug Lombardi z Valve v rozhovoru pro PSM3 řekl, že Portal 2 nebude využívat ani 3D, ani Move. Hned ale dodal, že na pořádné využití těchto novinek Valve plánuje v "Portalu 3 nebo dalších hrách".

Move, stejně jako prostorové 3D zobrazení, jsou technologie, které by dokázaly i obyčejné FPS pořádně okořenit. Valve ale nedělá obyčejné FPS a představa, že si jednou zahrajeme Half-Life 3 ve 3D a s Move v ruce, je snad až příliš lákavá, než aby jí Valve nechal ležet ladem.

Zdroj: www.vg247.com
 

Autor článku