Nejhledanější výrazy na českém Googlu roku 2011

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Český Google na svém blogu zcela nedávno zveřejnil údaje o hledaných výrazech rok pomalu končící rok 2011. Tyto statistiky se již tradičně nazývají Google Zeitgeist a lze z nich vyčíst nejen nejhledanější slova, ale i největší skokany.
Martin Tábor 19. 12. 2011

Sdílet

Žebříčky Zeitgeist nejhledanějších výrazů na Googlu každoročně odrážejí globální dění a to, o co se lidé nejvíce zajímají v jednotlivých státech napříč kontinenty. V žebříčku skokanů se letos na prvním místě umístil výraz „sčítání lidu“ a zatím nejsilnějším trendem jsou pro letošní rok s velkou převahou online hry. Úspěšné byly i nové TV pořadů, z kterých lze v daném kontextu jmenovat především improvizační show pod názvem Partička a také nový krimi seriál Expozitura.

Google Zeitgeist 2011

Co se týče spotřební elektroniky, jasný prim hrál iPhone 5, který se nakonec stal pro velkou skupinu potenciálních zákazníků velkým zklamáním. Zajímavostí je jistě typ dotazu „CO JE …?“, který uživatelé používají, když chtějí vysvětlit určitý, obvykle odborný, termín. Zde se do žebříčku TOP10 dostaly výrazy jako „RPSN“, „Marketing“, ale i „internet“ či záhadná ba přímo mýtická „Kačaba“. V žebříčku nejhledanějších potravin vede s jasnou převahou káva, kterou si dnes zřejmě musí dopřávat nejeden zaměstnaný člověk. Podrobné informace a žebříčky podle nejrůznějších filtrů je možné nalézt na oficiálních stránkách Google Zeitgeist, a to i v českém překladu.

Zdroj: google.com

Autor článku