Jak vypadají kanceláře legendárních tvůrců her?

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Tim Schafer, co dělá na Brutal Legend, a Cliff Bleszinski, který dal život partičce nabušenců v Gears of War, ukázali, jak vypadají jejich kanceláře. Je to dostatečně tvůrčí prostředí?

Sdílet

<p>Cliff Bleszinski z Epic Games (Gears of War)</p>

Cliff Bleszinski z Epic Games (Gears of War)

Díky webu Kotaku, si můžete prohlédnout, jak vypadají kanceláře těch šikovnějších z herního průmyslu. Že se jedná o trochu jiné producenty, než v jakémkoliv dalším odvětví, je patrné na první pohled. Žádné zenové kamínky, luxusní metalické květináče s luxusními květinami nebo drahé koberce. Tady pracují zkrátka nadšenci, co se obklopili věcmi, které mají rádi.

Pro další ukázku kaceláří dalších vyvojářů, klikněte zde.
 

Autor článku