Facebook se naučil hashtagy z Twitteru

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Tzv. hashtag je jistě velmi známý pojem především majitelům účtu na Twitteru. Jednoduchý symbol před klíčovým slovem umožňuje tematické zařazení příspěvku a jeho snadnější nalezení ostatními uživateli.
Martin Tábor 13. 6. 2013

Sdílet

S #hashtagy přišla jako první sociální síť Twitter v roce 2007. Byl to způsob, jak ohromné množství informací z příspěvků nějak logicky třídit a umožnit tak jejich nalezení jiným uživatelům, kteří mají o příslušné téma zájem. Dnes si např. Twitter nelze bez hashtagů vlastně ani představit. Již dlouhou dobu však není hash (křížek) před klíčovými slovy zdaleka vidět jen na Twitteru, ale tento nástroj adoptovaly i další služby jako Instagram a relativně zánovní Google+.

Facebook Hashtagy – ilustrační obrázek

I proto je s podivem, že největší sociální síť světa – Facebook – se nechala inspirovat až nyní. Od včerejška je tedy i na této sociální síti možné používat klasické hashtagy, které sociální síť dokáže pochopit a náležitě zobrazit ve výsledcích vyhledávání. Příspěvky nebo komentáře je možné označit i více tématy a Facebook tak využívat pro jednodušší sdílení důležitých informací. Jedním z „nejpopulárnějších“ hashtagů v roce 2007 se na Twitteru stal „#sandiegofire“, a to díky lesnímu požáru v San Diegu. Jaký hashtag se proslaví na českém Facebooku v roce 2013?

Zdroj: wired.com

Autor článku