Pravděpodobně dnes již těžko uplyne den, aby uživatel internetu alespoň na několika webech nenarazil na notoricky známý odkaz v barvách Facebooku s nápisem „To se mi líbí“. Tzv. „Like button“ má dokonce vlastní článek na Wikipedii a počet jeho stisknutí je v mnoha případech velmi důležitým faktorem, který rozhoduje o dění v reálném světě a o kterém by šlo jistě napsat (a bylo napsáno) mnoho odborných studií. Nutno dodat, že vedle Facebooku přijaly analogický prvek za svůj i konkurenční sociální sítě jako např. Google+.
Facebook – ilustrační obrázek
Naprostou novinkou je pak tlačítko „Koupit vstupenky“, které FB pravděpodobně teprve testuje, a tak není zcela jasné, co přesně by se pod ním mohlo v budoucnu schovávat. Zatím se objevuje zřejmě pouze v prostředí Facebooku na stránce „události“ a vede na web pořadatelů konkrétní akce. Zaznamenáno bylo navíc jen uživateli v Nizozemsku a Izraeli. Zaměstnanci některých zpravodajských serverů však provedli hlubší analýzu odpovídajícího zdrojového kódu a Facebook by se podle všeho mohl připravovat i na vstup do zcela nového businessu, jímž je role samotného prodejce ticketů.
Zdroj: cnet.com