Facebook jako půjčovna filmů

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Facebook poměrně nečekaně vstoupil v partnerství se společností Warner Bros. Výsledkem jejich spolupráce je první testovací míček v podobě filmu Temný rytíř, který mohou shlédnout američtí uživatelé.
David Sillmen 9. 3. 2011

Sdílet

Zatím pouze ve Spojených státech amerických a s jedním filmem se do spolupráce pouští Facebook a filmový gigant Warner Bros. Nabídka zní následovně: za 3 dolary (30 kreditů), tedy v přepočtu asi 50 Kč, je možné si digitálně vypůjčit film The Dark Knight (Temný rytíř), a to na dobu 48 hodin. Warner Bros plánuje do nabídky přidávat další filmy, následovat by měl třeba loňský hit Inception (Počátek). S těmito dvěma filmy zkouší Warner Bros štěstí také na App Store, kde je pronajímá jako aplikaci.

Zejména na Facebooku se zdá, že by koncept půjčovny filmů mohl slavit úspěch, obzvlášť pokud se služba rozšíří do dalších zemí. Na Facebooku je přes 600 milionů uživatelů, tedy obrovské potenciální publikum. Pro filmová studia tak může jít o velice výnosná model, který jim možná dokáže nahradit klesající příjmy z fyzických nosičů. Také pro Facebook je to další ze zajímavých způsobů, jak vydělat.

Zdroj: PCGH

Autor článku