Společnost Microsoft se ke své smůle netěší takové oblibě a dobré pověsti jako třeba Google nebo Apple. Působí tak nějak zastarale a nepoddajně. Microsoft by to rád změnil, jelikož si stále více uvědomuje důležitost mladší generace. Právě ta dá hodně na image a je schopná si něco pořídit jen kvůli tomu, že to zrovna „letí“.
Nové reklamní spoty, které propagují Windows 7, se proto snaží být vtipné a odvázané. Microsoft to pochopitelně otevřeně nehlásá, jelikož být „cool“ příliš okatě by se nemuselo vyplatit.
Podle zdrojů z okolí firmy však přesně tak zněla zadání na reklamní spoty. Ostatně už ty propagující Internet Explorer 8 vystupovaly ze standardu společnosti, jelikož byly místy až příliš šokující.
Posuďte samy, jak se reklamní kampaň na Windows 7 vyvedla. První spot je laděn hudební směrem.
Druhý vtipným způsobem prezentuje novou funkci Aero Shake na hráčích amerického fotbalu
Ve třetím mění mladá žena své okolí z lavičky v parku.
Zdroj: Youtube