Blackberry Playbook se začal prodávat ve Spojených státech amerických, ovšem z prvních recenzí nemůže být jeho výrobce, společnost Research In Motion, příliš nadšený. Ačkoliv se recenze kladně vyjadřují k technologickému provedení a kvalitě displeje, nacházejí také nemálo důvodů, proč nechat Blackberry Playbook nechat ležet ladem – přinejmenším na nějakou dobu, než výrobce nedostatky odstraní.
Hlavním problémem se ukazuje být to, že Blackberry Playbook cílí na jinou skupinu uživatelů než telefony Blackberry, které si vždy zakládaly na špičkových komunikačních funkcích. Jenže Playbook je na tom přesně opačně – chybí mu aplikace pro email, kalendář či adresář. Tyto funkce sice Playbook nabízí, ale jen přes Blackberry Bridgce, což je podle recenzentů krkolomné řešení.
RIM ještě nespustilo ani vlastní digitální distribuci aplikací, kterou plánuje a skrz níž se mají šířit také aplikace primárně vyvinuté pro Android. Aplikací přímo pro Blackberry Playbook má být kolem tří tisíc.
Zatím to tedy vypadá, že Blackberry Playbook nebude takovým hitem, jak se čekalo. Evropané ostatně mohou zůstat klidní, protože bude trvat ještě řadu měsíců než se sem tablet dostane.
Zdroj: Kitguru