Blackberry Playbook má velké plány

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Kanadská společnost RIM se chce stát jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s tablety - podobně jako se jí to podařilo na trhu s chytrými telefony. Její Playbook se má prodávat jako po másle.
David Sillmen 16. 1. 2011

Sdílet

Tajwanské noviny se zaměřením na technologie informují o tom, že společnost Research in Motion tamním firmám zadala zakázky, ze kterých vyplývá, že pro první čtvrtletí tohoto roku chce mít (a samozřejmě i prodat) milion tabletů Blackberry Playbook. Jen pro porovnání: Motorola, která má také velké plány s tablety, chce za stejné období prodat zhruba 600.000 až 700.000 kusů svého tabletu Xoom.

Zajímavé je, že oba tablety se v tomto časovém rozpětí objeví pouze na americkém trhu. Na ten evropský zamíří zřejmě až ve druhém kvartále. Oba tablety patřily na veletrhu CES 2011 k těm nejobdivovanějším, zároveň ale budou zřejmě také nejdražší. Je otázkou, co s trhem udělá obrovská konkurence, která se chystá. Na jedné straně stojí zatím dominantní iPad, na druhé straně pak zhruba osm desítek různě kvalitních pronásledovatů.

Zdroj: PCGH

Autor článku