Microsoft má ve Facebooku minoritní podíl a především jeho vyhledávač Bing není tak velký a dominantní na to, aby se s ním Facebook zdráhal spolupracovat jako s Google. Stále více se tak prohlubuje spolupráce mezi Bingem a Facebookem, přičemž by z toho měl těžit zejména Bing.
Již loni představil novinku ve vyhledávání. Uživatelům, kteří jsou přihlášeni zároveň na svém profilu, ve vyhledávání nabídnul řadu odkazů, které k tématu označili jejich přátelé tlačítkem „To se mi líbí“.
Nyní se však Bing vydal ještě dále. Rozhodl se tlačítko „Like“, které je dnes možné nalézt takřka na všech smysluplnějších webech, zohlednit při řazení všeobecných výsledků vyhledávání. Bude to tak zkrátka další z prvků složitého vyhledávacího algoritmu a nebude už záviset na vašich přátelích.
Relevanci webů tak Bing bude měřit mimo jiné i podle toho, kolik získali kladných hodnocení od uživatelů Facebooku.
Zdroj: PCW
Již loni představil novinku ve vyhledávání. Uživatelům, kteří jsou přihlášeni zároveň na svém profilu, ve vyhledávání nabídnul řadu odkazů, které k tématu označili jejich přátelé tlačítkem „To se mi líbí“.
Nyní se však Bing vydal ještě dále. Rozhodl se tlačítko „Like“, které je dnes možné nalézt takřka na všech smysluplnějších webech, zohlednit při řazení všeobecných výsledků vyhledávání. Bude to tak zkrátka další z prvků složitého vyhledávacího algoritmu a nebude už záviset na vašich přátelích.
Relevanci webů tak Bing bude měřit mimo jiné i podle toho, kolik získali kladných hodnocení od uživatelů Facebooku.
Zdroj: PCW