Bethesda: Na grafice záleží!

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Přikláníte se k názoru, že na grafice nezáleží, jen když má hra vypilovaný systém, dobrý příběh a chytlavou hratelnost? Ne tak Bethesda, která stojí kultovní RPG sérií The Elder Scrolls. Na grafice záleží a to pořádně.
Jiří Škrampal 18. 3. 2011

Sdílet

Šéf marketingu vývojářského studia Bethesda Softworks v podcastu amerického Oficiálního Xbox 360 magazínu, řekl, že grafika při vývoji hry rozhodně nesmí být odsunuta na druhou kolej.

Řekl přímo: „Spousta lidí mi neustále tvrdí, že na grafice nezáleží. Na to se nedá říct nic jiného, že to je lež. Člověk se podívá na screenshot a okamžitě si řekne buď "to vypadá skvěle“ nebo „nezájem“. Když se nám podaří někoho zaujmout na první pohled, budeme k němu mít v budoucnu mnohem snazší cestu."

V diskusích je přitom stále častěji slyšet názor, že dnešní hry jsou pouze o hezkém zevnějšku, na kterém společnosti utrácejí velké peníze na úkor herního obsahu.

Hratelně komentuje:

Bethesda pro nové Elder Scrolls s podtitulem Skyrim vytvořila zcela nový grafický engine, který vystřídal stárnoucí engine poprvé použitý v Oblivionu a následně ve Fallout 3 a Fallout: New Vegas. Říkejte si, co chcete, ale kdyby Skryrim běžel na starém enginu, neštěkl by po něm ani pes, a to i v případě, že by šlo o nejgeniálnější RPG všech dob.

První záběry ze Skyrimu se nemohou v ničem rovnat technické preciznosti CryEnginu 3, je to ale něco, co je nové, neokoukané a bude se prodávat.

Že na grafice nezáleží může dnes prohlásit snad jen skalní fanoušek textovek od Františka Fuky.

Zdroj: www.vg247.com


 

Autor článku