Šéf marketingu vývojářského studia Bethesda Softworks v podcastu amerického Oficiálního Xbox 360 magazínu, řekl, že grafika při vývoji hry rozhodně nesmí být odsunuta na druhou kolej.
Řekl přímo: „Spousta lidí mi neustále tvrdí, že na grafice nezáleží. Na to se nedá říct nic jiného, že to je lež. Člověk se podívá na screenshot a okamžitě si řekne buď "to vypadá skvěle“ nebo „nezájem“. Když se nám podaří někoho zaujmout na první pohled, budeme k němu mít v budoucnu mnohem snazší cestu."
V diskusích je přitom stále častěji slyšet názor, že dnešní hry jsou pouze o hezkém zevnějšku, na kterém společnosti utrácejí velké peníze na úkor herního obsahu.
Hratelně komentuje:
Bethesda pro nové Elder Scrolls s podtitulem Skyrim vytvořila zcela nový grafický engine, který vystřídal stárnoucí engine poprvé použitý v Oblivionu a následně ve Fallout 3 a Fallout: New Vegas. Říkejte si, co chcete, ale kdyby Skryrim běžel na starém enginu, neštěkl by po něm ani pes, a to i v případě, že by šlo o nejgeniálnější RPG všech dob.
První záběry ze Skyrimu se nemohou v ničem rovnat technické preciznosti CryEnginu 3, je to ale něco, co je nové, neokoukané a bude se prodávat.
Že na grafice nezáleží může dnes prohlásit snad jen skalní fanoušek textovek od Františka Fuky.
Zdroj: www.vg247.com