Analytici se přeli o to, zda iPad naváže na úspěch iPodů a iPhonů, nebo zda půjde o jeden z méně úspěšných produktů Apple. Odpověď byla až dosud hypotetická, a přes určité náznaky, jimiž byl velký zájem a úctyhodně rostoucí počet předobjednávek, nebylo nic jisté. Teď už je o poznání jasněji a dá se říct, že iPad nastoupil na velmi úspěšnou cestu. Zájem o něj totiž v první den byl enormní. Jen za prvních čtyřiadvacet hodin se prodalo přes 300.000 iPadů na severoamerickém trhu.
Jen pro srovnání: iPhone, který je považován za jeden z nejúspěšnějšních elektronických produktů, prodal za první den „pouze“ 270.000 kusů. Prvnímu iPhonu trvalo celých 74 dní, než dosáhl na milion prodaných kusů. Odborníci proto nyní bedlivě sledují, zda iPad pokoří i tento rekord. Zdá se, že se Apple zase jednou trefilo do černého, protože boduje s produktem na dosud nepříliš probádaném a obsazeném trhu. Od počátku také počítá se zisky z elektronických knih a aplikací, jež mají být nedílnou součástí byznys modelu iPadu.
Zdroj: PCW