Program slouží ke správě a vedení servisních zakázek. Původně byl vytvořen pro servis výpočetní techniky, použitelný je na opravy elektroniky a přístrojů.
Důležitou vlastností je automatické vytváření servisní řady zakázek. Program sám sestavuje pořadí řešení zakázek, hlídá čas a poskytuje okamžitý přehled o jejich stavu. K tomu využívá časové charakteristiky zakázky a barevné zvýraznění. Je přizpůsoben pro současnou práci více pracovníků (technici, telefonista, pracovníci prodejny...) na terminal serveru (2000,2003). Experimentálně je možné také fungovat přes síť/LAN, odezva databáze může být o něco málo pomalejší - závisí na kvalitě sítě. Součástí jsou tiskové výstupy - servisní list, potvrzení pro zákazníka, servisní protokol. Tyto dokumenty mají nastavitelné uživatelské texty a fonty.
Celkové hodnocení
Průměr hodnocení
3
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste