Program slouží ke správě a vedení servisních zakázek. Původně byl vytvořen pro servis výpočetní techniky, použitelný je na opravy elektroniky a přístrojů. Důležitou vlastností je automatické vytváření servisní řady zakázek. Program sám sestavuje pořadí řešení zakázek, hlídá čas a poskytuje okamžitý přehled o jejich stavu. K tomu využívá časové charakteristiky zakázky a barevné zvýraznění. Je přizpůsoben pro současnou práci více pracovníků (technici, telefonista, pracovníci prodejny...). Součástí programu jsou tiskové výstupy - servisní list, potvrzení pro zákazníka, servisní protokol. Tyto dokumenty mají nastavitelné uživatelské texty a fonty. Ve výchozím stavu je nastaven filtr vytvářející servisní řadu zakázek, hotové případy se zde nezobrazují. Data jsou uložena v databázi formátu Sqlite3 - bezúdržbová databáze, nevyžaduje instalaci, žádné ovladače a žádnou konfiguraci, veškerá data jsou v souboru servis.db. Data je možné exportovat do csv programem opravy a servis - v menu opravy/export. Nebo pomocí standardních nástrojů pro administraci sqlite databází (např. do sql). Program nijak nezasahuje do systému nebo registru, pracuje pouze ve svém vlastním adresáři. Díky tomu je také dobře přenositelný a data se dají snadno zálohovat. Program podporuje aktualizace z internetu a automatické zálohování databáze. Poslední přidanou funkcí je export stavu nevyřízených zakázek na web, takže zákazníci mohou sledovat stav své zakázky online.
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste