Kontrola a řízení procesu požadavků, úkolů a zákaznických služeb. Umožňuje zvýšení efektivity řešení firemních procesů a dostupnosti péče o zákazníky.
HelpDesk je uživatelsky vstřícná webová aplikace, která výrazně usnadňuje firemní komunikaci a plánování úkolů k řešení. Svou přehledností umožňuje rychlou orientaci v přidělených úkolech a uchovává záznamy o jejich řešení.
HelpDesk je určen všem zaměstnancům firmy. Vedoucím pracovníkům přináší informace o tom, jakým způsobem se řeší vzniklé problémy a požadavky, běžným uživatelům umožňuje rychle podat zprávu o čemkoliv potřebném a řešitelům (např. IT pracovníkům) zase poskytne dokonalý přehled o tom, jak jsou úkoly rozděleny a co je potřeba udělat.
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste