Vážení přátelé, dovolujeme si Vám nabídnout nový software vyvinutý
speciálně pro finanční poradce.
Snažili jsme vyvinout srozumitelný a uživatelsky příjemný program,
který by plně nahradil veškerou papírovou korespondenci mezi
spolupracujícímí finančními poradci, kteří musí být neustále v
kontaktu se svými kolegy, a umožnil jim lehce a přehledně
zaevidovat vše co ke své práci potřebují, a přitom měli kompletní
agendu smluv a klientů neustále a rychle k dispozici, a to nejen
elektronickou ale i fyzickou (uložené kopie smluv).Je přitom velmi
důležité, aby každý finanční poradce měl každého svého klienta
(spolupracovníka) neustále na očích a pomocí poznámkového bloku si
mohl nastavit plánování dalších úkolů a schůzek. Věříme, že tento
program všechny problémy s vedením informací Vaší kartotéky a
dohledem nad celým systémem spolupráce všech zůčastněných vyřeší k
Vaší plné spokojenosti.
Program umožňuje evidenci klientů, smluv, úkolů, poskytovatelů a
produktů, výpočet a sledování provizí, hierarchie získatelů a
další.
Je možné velmi dobře rozesílat hromadnou poštu,exportovat do Wordu
a Excelu přímo v programu.