Hotel & Penzion je systém, který vede kompletně zákaznické účty, pokladnu a centrální správu hotelu nebo penzionu. K dispozici máte nejen správu rezervací (kompletní rezervační systém, včetně plánovače vytížení pokojů), ale i funkce spolupráce. Spolupráce slouží pro vzájemnou komunikaci mezi jednotlivými personálními vrstvami firmy. Z recepce je tak možno kdykoliv zadat pokyn k úklidu, údržbě, nebo odstavení pokoje. Stejně tak je možno z recepce zadávat pokyny personálu restaurace apod. Systém je přehledný a navržen je tak, aby ovládání bylo co možná nejvíce intuitivní. Systém podporuje ovládání dotykovou obrazovkou, komunikuje s vámi i zvukem (hlasová syntéza, navigace v češtině). Je možno použít tiskové výstupy na klasické, pokladní i fiskální tiskárně.
Kdykoliv máte k dispozici grafický přehled stavu pokojů s jejich rozmístěním v budově. Stav je vždy aktuální a je barevně rozlišen. V případě, že se stav změní, je ihned stav vidět. Okno s aktuálním přehledem je možno dokovat i na druhé obrazovce, máte-li k dispozici víceobrazovkový režim provozu (stačí na to jediné PC se dvěma monitory). Přehled je tak nezávisle zobrazen i v okamžiku, kdy na druhé obrazovce pracujete s jinými částmi aplikace, nebo i s jinými aplikacemi.
Systém plně spolupracuje s programem Bar & Restaurace (oba systémy si umějí sdílet výstupní data, máte tak na recepci kdykoliv k dispozici i účet hosta v restauraci apod.).
Servisní údržba hotelů (technická správa budovy) a úklidová četa má k dispozici vlastní program s informacemi o požadavcích, zadaných z recepce. Při uzavření pokoje se automaticky zadává pokoj k úklidu, v případě nahlášené poruchy i k údržbě. K tomuto účelu je možný tisk kartiček pro personál s pokyny (např. seznam pokojů k úklidu).
Více se dozvíte na stránkách výrobce.
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste