Komplexní ekonomický systém pro zpracování podnikových agend živnostníků a malých firem využívajících účetnictví nebo daňovou evidenci. Není oborově zaměřen, a je tedy vhodný pro různé obory podnikání. Lze jej snadno rozšiřovat a modifikovat dle aktuálních potřeb zákazníka. Nespornou výhodou dnešní doby je i nadstandardní provázání s e-shopy a snadné zavedení systému, které zvládne většina uživatelů sama.
HELIOS Red je složen z mnoha modulů, které zajišťují jeho vysokou funkcionalitu: účetnictví, daňová evidence, bankovní operace, skladová evidence, personalistika a mzdy, upomínky a penalizace, pokladní prodej, zakázky, fakturace, nákup a prodej, majetek, knihy jízd a cestovní příkazy, obchodní partneři (CRM) a manažerské vyhodnocování.
Mezi hlavní výhody patří:
propracovaná funkcionalita a návazná řešení (e-shopy a jiné),
napojení na periferie (čtečky, platební karty),
široké možnosti uživatelského přizpůsobení (nadstandardní generátor sestav),
snadné, rychlé a intuitivní ovládání,
možnost automatického zaúčtování salda a pokladny,
přiznání k dani z přidané hodnoty lze vytvořit již z prvotních dokladů - není nutné jejich zaúčtování,
elektronická podání daňových přiznání, mzdových evidenčních listů, měsíčních přehledů pro SSZ, a dalších,
automatizované zpracování zálohových faktur,
propracované uživatelské nastavení a přístupová práva,
mzdová evidence a personalistika na vysoké úrovni.
Podpora:
kvalitní systém podpory - pravidelné aktualizace, rozsáhlá partnerská síť,
telefonická nebo e-mailová hotline patří ke standardu,
průvodce důležitými procesy (videoprůvodce),
možnost stahování aktualizací aplikace přímo z webu,