Kasa prodejna či restaurace s kompletním SKLADEM, FAKTURACÍ a ÚČETNICTVÍM pro libovolný typ provozu.
Trell - je komplexní ekonomický systém, který obsahuje moduly: prodejna, sklady, restaurace.
Prodejna: prodej na pokladně s odebíráním zboží ze skladů, tiskem paragonů, uzávěrkami a podporou práce v síti. Ovládání pokladní zásuvky, zákaznického displeje, podporou a tiskem čárového kódu. Tisk prodejek v několika formátech včetně pokladních tiskáren. Zboží je odebíráno ze skladů a pohyby se promítají v uzávěrkách skladů a pokladny. Uzávěrky za období nebo za směnu lze provést též podle skladů nebo obsluhy přihlášené heslem. Rozsah oprávnění uživatelů nastavuje správce systému. Lze zakázat náhled nákupních cen apod. Výpisy prodaného zboží, slevy, vyhledávání podle kódu, názvu, částky, rychlé fulltextové vyhledávání položek, přehled. Možnost složených výrobků, prodeje s různým nákupním a prodejním DPH, obaly. Lze vkládat texty, vracet zboží z reklamace, provádět výkup zboží přes pokladnu. Záruky, sériová čísla zboží. Jednoduchá a velmi rychlá obsluha zkratkovými klávesami. Vše je logické a intuitivní, obsluhu zvládne i nezaškolený personál.
Restaurace: lze tisknout bloky pro kuchyň i nápojové bloky, skládat receptury jídel, sledovat stoly a vybírat platbu ze stolu či na konto hosta. Podpora zlatých a stříbrných karet hostů, věrnostní systém. Dotykové rozhraní, mapa stolů, slevy na stoly, rozvoz, neomezený počet stolů, případně pokojů. Systém uzávěrek, systém obsahuje obvyklé funkce jako systémy mnohem vyšší kategorie. Možnost síťové práce či client server (sklad, kasa, kancelář, dozor z domova).
Systém je prověřen praxí a reálným každodenním provozem. Návody jsou součástí programu pod tlačítkem *Návody* v hlavní obrazovce systému. Aktualizace programu vycházejí pravidelně každých 14 dnů doplněné o legislativní změny a případné nové funkce. Věrnostní systém - u každého přihlášeného zákazníka je možné sledovat celkovou výši útraty, multi level systém věrnostních bodů a slev na základě přihlášení zákaznickými kartami s čárovým kódem. Systém byl vytvořen a upravován dle potřeb několika set zákazníků, kteří se na něm aktivně podíleli a tak vznikl univerzální pokladní systém, který každým dnem pracuje v prodejnách (též EUR), trafikách, samoobsluhách (včetně stravenek), restauracích, videopůjčovnách, bazarech a zastavárnách, zlatnictvích a mnoha dalších provozech k plné spokojenosti uživatelů. To je také náš hlavní cíl. Vyzkoušejte a věříme, že program si vás získá. Nově vylepšená podpora dotykových monitorů a zákaznických displejů všech značek a zdokonalené rozhraní. Přenos skladových dat a kont zákazníků přes internet mezi vzdálenými pobočkami. Přeposílání dávek příjmů na sklad. Věrnostní karty sdílené mezi pobočkami přes internet. Zákazník na jedné pobočce nakoupí a za utržené body dostane slevu na jiné pobočce téhož provozovatele. Podpora terminálů ČSOB. Úprava pro režim s více monitory.