Program Alex® zajišťuje evidenci Kontaktů, Klientů, Smluv, Provizí, Upozornění (úkolů), Narozenin, Produktů, Poskytovatelů ... Obsahuje i Deník investičního zprostředkovatele.
Na www či CD jsou k dispozici i VIDEOUKÁZKY práce
s programem.
Program je vhodným řešením nejen pro samostatné finanční poradce, ale také pro poradce, kteří potřebují sledovat podíl na provizích svých podřízených
Alex® vám významně ulehčí práci, protože nebudete muset neustále dokola procházet papírovou dokumentaci týkající se vašich kontaktů, klientů, smluv, upozornění, schůzek apod. Po zadání počátečních dat o svých kontaktech, klientech a jejich smlouvách budete odměněni možností libovolného hledání a třídění dat a také tisku různých sestav podle vašich momentálních potřeb.
Do vývoje programu jsme promítli 12 let zkušeností s programováním účetních programů a zkušenosti spolupracujících finančních poradců. Program se dále vyvíjí i na základě potřeb a připomínek uživatelů. Máte-li něco, co by mohlo být přínosné pro větší okruh uživatelů, napište nám.