Program pro vedení databáze zakázek a zákazníků pro servisy
Servisní databáze 2005 je pokročilá aplikace pro vedení servisních
zakázek. Hlavními součástmi jsou databáze samotných servisních
zakázek a databáze zákazníků. Program je navržen s ohledem na
snadné, rychlé a efektivní používání a byl zhruba měsíc testován
vybranými partnery; plánuje se postupné další dolaďování dle
rozvíjejících se zkušeností zákazníků.
Hlavní okno aplikace představuje základní pohled na všechna data a
přehled stavů důležitých modulů.Přímo z hlavního okna lze za běhu
aplikace filtrovat a vyhledávat zobrazené zakázky či zákazníky.
Vyhledávání funguje tak, že během psaní vyhledávaného textu (nebo
IMEI) se ihned zužuje výběr zobrazených dat na vyhovující.
S použitím menu, tlačítkové lišty, klávesových zkratek (Ins nový
záznam, Enter editace záznamu, Del smazání záznamu) nebo pomocí
myši lze se záznamy v databázích snadno manipulovat.
Data je možné zálohovat, obnovit ze zálohy a importovat ze staré
verze aplikace. Datové soubory mohou být sdíleny po síti (uloženy
ve sdílené složce a používány různými instalacemi Servisní databáze
v rámci celé sítě).
V aplikaci lze nastavit spoustu parametrů:
jazyk uživatelského rozhraní (čeština, angličtina),
atributy zakázek a zákazníků zobrazené v hlavním přehledu a
jejich názvy,
možnosti automatických tisků,
možnosti potvrzování kritických operací,
veškeré texty uživatelského rozhraní,
a samozřejmě data uživatele, jako např. servisní a reklamační
podmínky atd.
Další informace se dozvíte na stránkách výrobce.
Celkové hodnocení
Průměr hodnocení
3
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste