Univerzální databázový systém, který se jednoduše přizpůsobí vašemu způsobu práce s informacemi a zautomatizuje fungující procesy.
Tento program slouží k evidenci zákazníků a profesionální správě souvisejících obchodních aktivit a procesů. Obsahuje systém inteligentního třídění kontaktů, plánování času, řízení projektů, zakázek a mnoho dalších funkcí pro podporu vašeho obchodu a pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Samozřejmostí je možnost sdílení dat s celým pracovním týmem včetně externích pracovníků. Dále program nabízí možnost synchronizace s externími aplikacemi (MS Outlook, MS Exchange, Google kalendář, atd.).
Velkou předností programu je jeho flexibilita. Pomocí široké škály nastavení lze program upravit a rozšířit přímo na míru. V zásadě to znamená, že uživatel se nemusí přizpůsobovat programu, ale program se přizpůsobí uživateli.
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste