Apple je jednou z nejcennějších značek na světě, o tom žádná. Jenže narozdíl od jiných má nejlepší náběh na to, stát se jednou nejcennější značkou vůbec. Podle společnosti Interbrand, která sestavuje žebříčky hodnoty značek, je Apple nejrychleji rostoucí značkou na světě. A to přesto, že už existuje dost dlouho.
Apple v novém žebříčku přidal 37%, zatímco druhý Google zaostal o procento. Na třetím místě je další technologická firma – BlackBerry s 32% růstu. Teprve na čtvrtém místě je firma mimo technologický sektor – banka J.P. Morgan s 29%. Na pátém místě pak pojišťovna Allianz s 28%.
Přes značný nárůst ale Apple zatím není v nejlepší desítce. V celkovém žebříčku hodnoty značek skončil až na 17. místě s hodnotou 21,143 milionů dolarů. Na prvním místě je tradičně Coca-Cola, následovaná IBM, Microsoftem a Google. To je zajímavé, protože značka Apple opravdu táhne jako málokterá jiná…
Zdroj: PCW