„Jsme tak nadšeni z našich produktů, na kterých jsme pracovali tenhle rok, ale pokud tu byla nějaká věc, která by mohla bránit jejich úspěchu, tak to bude otázka ceny. A tak jsme i nakonec oddechli, že se to konečně stalo,“ řekl Shuhei Yoshida ohledně zlevnění PlayStationu 3.
Yoshida dodal, že kromě obecného oživení ekonomiky společnosti rozšíří se také trh a umožní tak další rozkvět pro vývoj casual her na PlayStation 3.
„O hry jako MAG, nebo o podobné hardcore gamesy, nemáme obavy,“ řekl.
„Ale hry jako jsou například EyePet nebo Heavy Rain či ModNation Racers jsou určeny pro dospělé publikum a je tak rozhodující, aby se k těmhle hráčům náš hardware dostal.“
Zajímavé je, že se zdá, že Yoshida není zas tak nadšený vznikem PlayStation 3 Slim, jak bychom mohli očekávat. U tenké verze PlayStation 2 zaznamenal prodej soňácké konzole obrovský nárůst. Yoshida má ale trochu jiný pohled na věc:
„Kluci, co se věnovali hardwarovému designu, budou mluvit o filozofii a rozdílnosti a podobných věcech. Ale ze softwarového pohledu si myslím, že až si to lidé koupí, hardwarovou číst téměř neuvidí. Jediné na co se zaměří, bude to, co uvidí v televizi. Takže je pěkné, že budete mít míň zabraného místa a také méně sportřebujete energii – je to eco-friendly. Ale na druhou stranu PlayStation 3 Slim nabízí zkrátka ty samé funkce jako PlayStation 3 normální.“