Výzkum: MMO zabírá jen 15% z celkového herního času

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Ačkoliv má World of Warctaft neuvěřitelných 13 milionů předplatitelů (alespoň podle srpnových údajů), tak hraní MMO zabírá z celkové času, co u her strávíme, jen 15%.
Alžběta Trojanová 20. 11. 2009

Sdílet

Tak zní alespoň výsledek průzkumu, který prováděl web Games Industry. Konal se mezi 13 tisíci hráči v Evropě a Spojených státech od osmi let a výš.

Výsledky jsou vcelku zajímavé. Například Američané mají MMO mnohem více v oblibě než Evropané. Podle průzkumu hraním MMO tráví čas 21% hráčů z USA a pouhých 10% Evropanů. Naopak není asi žádným překvapením, že celé dvě třetiny hráčů MMO tvoří muži. Celá třetina žen je ale poměrně vysoké číslo.

Co se týče věkového rozložení, tak v USA je to otázka především chlapců od 8 – 12 let. Ve Francii a Německu jsou to naopak spíš chlapci od 13 do 19 let. Holandsko, Belgie a Británie jsou naopak doménou ještě starších hráčů.

Pokud se podíváme, kolik času nad MMO ale trávíme, výsledky jsou opravdu nečekané. Ve srovnání s časem, kterým trávíme nad jinými hrami je to ve Spojených státech jen 15%. V Evropě jsou výsledky opět rozmanité dle té které země. V Británii je to slabých 8%, v Belgii naopak 16%, 13% herního času tráví v Německu, 15% pak v Německu a Holandsku.

Zdroj: Joystiq.com

Autor článku