Druhý díl veleúspěšného Call of Duty: Modern Warfare si se svým předchůdcem v prodejních číslech v ničem nezadal a hry se prodalo se jí k dnešnímu datu na dvacet milionů kopií. Toto číslo v posledních měsících příliš nestoupalo a to z jednoho prostého důvodu, hra vyšla v listopadu 2009 a každý, kdo chtěl, už si jí dávno koupil. A podle prodejních čísel si jí koupil i ten, kdo jí nechtěl.
Otázkou tak zůstává, na koho je mířené singleplayerové demo, které se právě objevilo na Playstation Network a Xbox Live. Pokud tedy patříte k té hrstce hráčů, kteří o Modern Warfare 2 stále jen slyšeli vyprávět a nevědí, o co jde, je to správná příležitost k seznámení.
Jak ale každý, kdo měl tu čest, potvrdí, pravá síla MW 2 se však skrývá v multiplayeru.
Zdroj: www.1up.com