Slevový byznys podle vzoru Grouponu nenechává chladným ani největší internetové hráče. Pustil se do něj Google a nyní tak činí také Facebook se službou Deals, která momentálně běží ve fázi alfaverze, ale pravděpodobně se brzy rozeběhne naostro v mnoha městěch Spojených států amerických.
Ačkoliv zatím nebyly zveřejněny detaily o možné expanzi do Evropy, dá se s tím počítat prakticky na 100%. Facebook je navíc velmi dynamický, takže se tak může stát poměrně rychle. Ostatně, administrace slev není zase tak složitá.
Obrovskou výhodou Facebooku v prodeji slev je to, že už je sociáln sítí, a to ještě navíc největší na světě. Zatímco ostatní slevové servery operují s emaily nebo se na Facebook všemi možnými způsoby snaží dostat. Bude zajímavé sledovat, jak si ve slevovém byznysu Facebook povede. Nakonec by to pro něj mohl být i znatelný zdroj příjmů.
Zdroj: PCW