Už i Facebook prodává slevy

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Po Google a dalších společnostech se do prodeje slevových nabídek pustil také Facebook, když spustil alfaverzi služby Deals. Ta má velký potenciál využít své sociální sítě na maximum.
David Sillmen 27. 4. 2011

Sdílet

Slevový byznys podle vzoru Grouponu nenechává chladným ani největší internetové hráče. Pustil se do něj Google a nyní tak činí také Facebook se službou Deals, která momentálně běží ve fázi alfaverze, ale pravděpodobně se brzy rozeběhne naostro v mnoha městěch Spojených států amerických.

Ačkoliv zatím nebyly zveřejněny detaily o možné expanzi do Evropy, dá se s tím počítat prakticky na 100%. Facebook je navíc velmi dynamický, takže se tak může stát poměrně rychle. Ostatně, administrace slev není zase tak složitá.

Obrovskou výhodou Facebooku v prodeji slev je to, že už je sociáln sítí, a to ještě navíc největší na světě. Zatímco ostatní slevové servery operují s emaily nebo se na Facebook všemi možnými způsoby snaží dostat. Bude zajímavé sledovat, jak si ve slevovém byznysu Facebook povede. Nakonec by to pro něj mohl být i znatelný zdroj příjmů.

Zdroj: PCW

Autor článku