Hlavní navigace

Ubisoft: DRM je pro PC hry zásadní

Zástupce Ubisoftu v rozhovoru pro VG247 prozradil, proč je DRM klíčové pro "kreativní a inovativní" PC hry a také fakt, že se s ním do budoucna rozhodně počítá. Uživatelský komfort si ovšem vezme dovolenou.
Jiří Škrampal 19. 4. 2010

Sdílet

O Ubisoftu a jejich kontroverzní DRM ochraně už bylo napsáno mnoho. Ubisoft sám odmítá používat termín DRM, ze kterého se v posledních několika letech stala téměř nadávka. Místo toho volí neutrální termín online services platform. Obsah spojený s nepříjemnými omezeními však zůstává.

I přes značnou kritiku se Ubisoft rozhodl, že bude v zavádění ochrany do všech svých her pokračovat. Max Béland, který stojí za Splinter Cell: Conviction, řekl přímo: „Ochrana našich PC her je zásadním prvkem pro náš byznys a umožní nám pokračovat v investicích do vývoje kreativních a inovativních PC her“.

Přes veškerou kritiku se však musí DRM od Ubisoftu nechat jedno, funguje. Je tedy možné, že se podobný způsob ochrany stane na PC standardem, jak si Ubisoft přeje.
 

Zdroj: www.kotaku.com
 

Autor článku

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty