Hlavní navigace

Twitter spouští nový druh reklamy

Sociální síť Twitter v současnosti disponuje přibližně dvěma sty miliony uživatelů po celém světe. Takřka každá webová služba těží především z reklamy, ovšem důležité je i to, neodradit v tuhé konkurenci své uživatele. Twitter přišel s novým řešením.
Martin Tábor 31. 7. 2011

Sdílet

Inovativní pokusná metoda dostala název „Promoted Tweets“, chcete-li „Protekční tweety“. Její spuštění oznámila společnost prostřednictvím svého firemního blogu koncem tohoto týdne. Podstata nového způsobu, jak neotřele zobrazit obsah, zadaný inzerentem, uživatelům služeb Twittru, spočívá v myšlence dobrovolného odběru informací o daném subjektu. Inzerce se tak bude zobrazovat jako Tweet jiného uživatele a mělo by být možné, kdykoli se od odběru zpráv daného inzerenta odhlásit jedním kliknutím. Jedná se tedy o zcela individuálně cílenou reklamu, která by měla adresátovi přinést informace, o které má zájem a je pravděpodobné, že jich využije.

Twitter Promoted Tweets

Nový model inzerce vychází z potřeby, kvalitně se vypořádat se stále narůstajícím objemem reklamní informace. V podstatě ve všech typech médií přestává být z důvodu efektivity možné, cílit reklamu zcela plošně na všechny uživatele, kde je nemalým problémem právě i její rostoucí objem. To může pro jejího adresáta znamenat značné nepohodlí a v případě, že mu naprostá většina inzerce subjektivně nepřináší žádný užitek, jej i od užívání dané služby odradit. V tuhém konkurenčním světě tak pravděpodobně přežije pouze ten, kdo bude schopen zadání inzerenta využít co nejefektivněji a současně si udržet co nejpočetnější masy uživatelů.

Zdroj: twitter.com

Autor článku

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty