Inovativní pokusná metoda dostala název „Promoted Tweets“, chcete-li „Protekční tweety“. Její spuštění oznámila společnost prostřednictvím svého firemního blogu koncem tohoto týdne. Podstata nového způsobu, jak neotřele zobrazit obsah, zadaný inzerentem, uživatelům služeb Twittru, spočívá v myšlence dobrovolného odběru informací o daném subjektu. Inzerce se tak bude zobrazovat jako Tweet jiného uživatele a mělo by být možné, kdykoli se od odběru zpráv daného inzerenta odhlásit jedním kliknutím. Jedná se tedy o zcela individuálně cílenou reklamu, která by měla adresátovi přinést informace, o které má zájem a je pravděpodobné, že jich využije.
Twitter Promoted Tweets
Nový model inzerce vychází z potřeby, kvalitně se vypořádat se stále narůstajícím objemem reklamní informace. V podstatě ve všech typech médií přestává být z důvodu efektivity možné, cílit reklamu zcela plošně na všechny uživatele, kde je nemalým problémem právě i její rostoucí objem. To může pro jejího adresáta znamenat značné nepohodlí a v případě, že mu naprostá většina inzerce subjektivně nepřináší žádný užitek, jej i od užívání dané služby odradit. V tuhém konkurenčním světě tak pravděpodobně přežije pouze ten, kdo bude schopen zadání inzerenta využít co nejefektivněji a současně si udržet co nejpočetnější masy uživatelů.
Zdroj: twitter.com