Společnost Twitter se tak rozhodla k větším změnám. Z jejího čela odstoupil dosavadní šéf Evan Williams, kterého nahradil Dick Costollo. Ten hned představil způsob, jakým by mohl Twitter začít vydělávat nějaké signifikantní částky odpovídající jeho významu na síti. Jedním ze způsobů mají být takzvané „Promoted Accounts“, tedy inzerované účty.
Inzerenti v tomto programu by měli mít možnost zakupovat pozice ve sloupečku „Who to Follow“, tedy doporučení uživatelům, koho mají na Twitteru sledovat. Dosud tato funkce sloužila jako doporučení lidí se společnými zájmy či přáteli. Pro inzerenty by to ale mohlo znamenat zajímavý způsob, jak se dostat do podvědomí. V podstatě se tak vetřou mezi účtu obyčejných lidí. To skýtá slušné možnosti třeba ve spojení s virální reklamou. Zároveň ale hrozí naštvání uživatelů, kteří mohou začít odcházet. Twitter ale dříve či později musí začít vydělávat, jinak bude jeho další existence problematická.
Zdroj: PCW