Hlavní navigace

Twitter míří k větší personalizaci

Spoluzakladatel sociální sítě Twitter usilovně přemýšlí o tom, jak nalákat ještě více lidí a především na nich také něco vydělat. Klíčem je podle něj personalizace služby, což ale nebude jednoduché.
David Sillmen 29. 11. 2010

Sdílet

Spoluzakladatel a dřívější šéf mikroblogovací služby Twitter, Evan Williams, se vyjádřil k její nepříliš jasné budoucnosti. Twitter dokázal rychle získat desítky milionů uživatelů, ovšem nyní je třeba s nimi nějakým způsobem pracovat, aby Twitter skutečně využívali. Podle Williamse bude naprosto klíčové vyhledat pro uživatele na síti to, co je opravdu zajímá.

Může to být například upozornění od obchodníků na něco, co byste si možná rádi koupili, nějaká zpráva od kamárada, případně pro vás důležitá informace,“ říká Evan Williams.

Spoluzakladatel Twitteru ví, že takovéto nastavení služby bude velice obtížné. Ovšem dodává, že právě to je přidanou hodnotou, kterou by Twitter měl poskytovat. „Skutečně chceme, aby se Twitter stal zdrojem informací, který by uživatelé kontrolovali několikrát denně na svém smartphonu,“ vysvětluje Williams.

Zdroj: PCW

Autor článku

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty