FPS, které by tak zvešlo z jeho hlavy, by ale jistě nebylo klasické. Už jen pro fakt, že v rámci rozhovoru na TGS Ueda odpověděl na otázku, která hra u něj měla největší emocionální dopad. Podle něj to byl právě Half-Life 2.
„Byly tam různé lokace a zároveň zajímavé vyprávění příběhu. Obvykle musíte příběh ve hře o něco osekat, ale způsob jakým to Valve pojednalo, byl jiný a já jsem si to ve srovnání s jinými hrami opravdu užíval,“ řekl v rozhovoru pro G4.
„Obvykle, když nastane cut-scéna, nemůžete hrát, jakékoliv operace nejsou povoleny. Takový druh hry je něco, co nerad vidím. Pokud jste omezeni už před animací a pak nastane cut-scéna, je to v pořádku. Ale pokud se uprostřed hraní a najednou z ničeho nic nastane animace a vy nemůžete vůbec nic dělat, tak to rozhodně není hra, co bych chtěl dělat.“
Další otázka pak směřovala na dotaz, jestli má zájem na vytvoření vlastní FPS, na což odpověděl kladně. Dočkáme se tak unikátní střílečky?
Zdroj: destructoid.com