Dle statistiky Experian Hitwise se sociální síť Pinterest umístila dle množství návštěv celkově na třetím místě, což jí v rámci USA zajistilo bronzovou cenu a stojí tak hned za sítěmi Facebook a Twitter. Pro představu, Facebook jen za měsíc březen zaznamenal přes 77 miliard návštěv, zatímco Twitter, jenž je hned druhou sociální sítí v pořadí, „pouhých“ 182 miliónů. Podle měření comScore síť Pinterest v březnu zaznamenala 104 miliónů unikátních návštěvníků, kteří na ní měsíčně, oproti Facebooku s 405 minutami, aktivně tráví zhruba 89 minut. Data přitom nezahrnují přístupy uskutečněné skrze chytré mobilní telefony.
Pinterest.com
Na čtvrtém místě se poté nachází „profesionální“ sociální síť LinkedIn a Google+ si na své domácí půdě zatím dokázalo vydobýt z hlediska návštěvnosti pouze šesté místo. Projekt Pinterest.com byl ve fázi uzavřeného beta testování spuštěn teprve v roce 2010 a je založen na myšlence spojování lidí, kteří mají stejný vkus. To je umožněno sdílením grafických materiálů v podobě fotografií či zajímavých obrázků a tvorbou tématických kolekcí. Jedná se tak v podstatě o propojování lidí se stejným estetickým cítěním. O tom, že jde o zajímavou myšlenku, svědčí i nemalý zájem investorů, kteří této sociální síti pomohly za velmi krátkou dobu k obrovskému vzestupu.
Zdroj: venturebeat.com