"To se mi líbí" z Facebooku bude i na Bingu

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Microsoft se pro svůj vyhledávač Bing rozhodl využít výhody sociální sítě Facebook. Ve vyhledávání tak bude hrát roli také to, jak se které výsledky předchozím uživatelům "líbily".
David Sillmen 16. 12. 2010

Sdílet

Facebook je nejen vlastní sociální sítí, ale je integrován také v drtivé většině internetových stránek v podobě možnosti kladně hodnotit obsah pozitivními palci „To se mi líbí“. Toto hodnocení se nyní rozhodl využít také Microsoft se svým internetovým vyhledávačem Bing. Ve vyhledávání se tak uživatelé budou moci rozhodovat také podle počtu palců, které ten který příspěvek obdržel. Pro Bing by mohlo jít o další konkurenční výhodu v porovnání s Google, který Facebook považuje za většího konkurenta a zřejmě se s ním jen tak nepropojí.

Podle údajů Microsoftu Bing roste už 19. měsíc v řadě. Nyní drží 11,8% trhu. Google má ale stále velký náskok s 66,3%. Nové uživatele se Microsoft snaží přilákat nejrůznějšími vylepšeními, například ve vyhledávání obrázků nebo v mapách. Nicméně právě facebookový efekt by se mohl ukázat jako velmi účinný. Podle řady expertů ostatně sociální sítě do budoucna změní způsob vyhledávání na internetu.

Zdroj: PCW
 

Autor článku