Tekken se na next-gen konzolích zatím příliš nepředvádí. Debutem byl povedený Tekken 5: Dark Ressurection, který byl však pouhou vylepšenou verzí hry, která vyšla rok předtím na starou PS2.
Tekken 6 sice v japonských hernách vyšel už v roce 2007 (a dokonce jel na upravených Playstationech 3), na domácí konzole se však dostal až na podzim minulého roku.
Konzolová verze navíc obsahuje celou řadu nepochopitelných chyb a nedodělků, které Namco odmítá řešit. Jedná se například o nemožnost nahrát na jednu konzoli dva profily současně, což způsobuje problematickou identifikaci hráčů na záznamech z turnajů a obecně je otravné, že jeden z hráčů musí vždy hrát za anonymního defaultního panáka bez customizace. Velmi problematický je i online mod, který sice občas jakž takž funguje, ale ve srovnání se Super Street Fighterem IV vypadá jako dílo amatérských nadšenců programování v Basicu. Tekken 6 vyšel i na PSP, jakoukoliv komunikaci či propojení s PS3 verzí byste však hledali zbytečně.
Možná se ale Namco poučí a sedmý díl se všech neduhů svých předchůdců zbaví. Podle zdrojů portugalského Eurogameru se Katsuhiro Harada z Namco Bandai zmínil novinářům o tom, že na sedmém dílu se už intenzivně pracuje.
Je tedy možné, že na E3 z nového Tekkena už něco málo uvidíme. S největší pravděpodobností však bude Tekken 7 vyvíjen opět primárně pro automaty. S tím, jak se Namco Bandai staví k podobným portům tedy není vůbec jisté, že stihne ještě současnou konzolovou generaci.
Zdroj: kotaku.com