Sociální síť MySpace představila novou značku, nový web a celou řadu nových produktů, které firmě MySpace mají umožnit stát se sociální sítí pro generaci Y. Američané takto označují osoby narozené mezi léty 1977 – 2003 (více zde). MySpace nabízí obsahové a komunikační služby s vysokou mírou personalizace pro všechny, kteří chtějí prostřednictvím internetu sdílet obsah a spojit se s ostatními fanoušky se stejnými zájmy. Mezi produkty, které portál MySpace nabízí, patří hudba, svět celebrit, filmy, televizní pořady a hry. To vše bude k dispozici na několika různých platformách, včetně internetu, mobilních zařízení a v offline projektech.
Inovovaný MySpace nabídne uživatelům tyto možnosti:
-
zapojit se do vytváření projektu MySpace a získat přístup k obsahu z celého internetu
-
možnost uložit a podělit se s ostatními o své výtvory a zájmy prostřednictvím svého uživatelského profilu a s využitím nástrojů pro sdílení
-
připojit se k ostatním fanouškům se stejnými zájmy
-
zaměření na podporu funkce kurátorů, což jsou osoby, které v určité oblasti vynikají a díky svým znalostem kulturních trendů mohou ovlivnit ostatní
Komunitní síť MySpace zcela přebudovala své webové stránky. Stránky mají novou grafickou podobu a zaměřují se hlavně na aktuální obsah. Došlo ke změnám použité barevné palety a k vylepšení navigace. Celý portál byl kompletně předpracován tak, aby se uživatelé snáze dostali k relevantnímu obsahu. To zda tato přeměna pomůže zamezit úprku uživatelů k Facebooku či Twitteru není ale vůbec jisté.
Zdroj: DITII