Game Informer na svých oficiálních stránkách uveřejnil pětistránkové preview k chystané pecce Max Payne 3. Ten u většiny fanoušků série po zveřejnění prvních screeshotů vzbudil silné obavy. Max Payne, tradičně noirový hrdina, se prochází po slunných ulicích Sao Paula a z atmosféry depresivního New Yorku nezbylo vůbec nic.
Jeronimo Barrera z Rockstaru má na to ale přesvědčivé vysvětlení:
„Takové filmy jako je Město bohů nebo Elitní jednotka – tak se tam dějí opravdu drsné situace. Prostředí jako tohle se nám opravdu hodí.“
„Noir je styl, který není nezbytně jenom o místě a barevném schématu. Noir není zkrátka o saxofonech a velkých čených stínech. Je to hlavně o pohledu na svět ve své neutěšené a depresivní podobě. A to je také to, co děláme.“
Ghetta Sao Paula se jmenují v portugalštine favelas a nekteré jsou těmi nejnebezpečnějšími na celém světě.
10 členů vývojářského týmu pak jelo přímo do těchto míst, které se snažili zmapovat pomocí 3D scanneru. Mimo jiné pak nascannovali i některé místní obyvatele, co by se pak měli objevit ve hře. Max Payne 3 pak poběží na RAGE enginu spolu s NaturalMotion Euphoria, což už úspěšně fungovalo v GTA IV. To všechno by mělo přispět k neuvěřitelně detailní a realistické animaci.
Max Payne 3 se bude odehrávat 12 let po druhém dílu, kdy se náš nebohý Max utápí v alkoholu a bojuje se závislostí na lécích proti bolesti. Aby utekl před svými démony, přestěhoval se z New Yorku do Sao Paula, kde se ale samozřejmě věci nakonec také pokazí. Příběhová linie nám nepříjde kdovíjak originální, ale snad se to časem ještě spraví.
Ostatně jak komentoval art director Rob Nelson:
„Je to složitá věc, protože v podstatě pracujeme s milovanou sérií, kterou jsme původně nedělali. Musíme tak vzít hlavní prvky, které ji dělaly tak speciální a kvůli čemu si ji lidé pamatují. Zároveň je ale třeba abysme se posunuli dál. Nejsme Remedy, ale respektujeme to, co udělali.“
Nezbývá než doufat, že je to skutečně tak.
Zdroj: gameinformer.com