Portal 2 měl být bez portálů

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Druhý Portal sbírá desítky jako na běžícím páse a má hezky nakročeno stát se nejlépe hodnocenou hrou, minimálně letošního roku. Portal 2 přitom měl být úplně jinou hrou, prequelem k prvnímu dílu a bez portálů.
Jiří Škrampal 22. 4. 2011

Sdílet

Když Valve v rámci Orange Boxu vydali i nenápadnou logickou hříčku Portal, málokdo čekal, že se z ní přes noc stane kultovní hit. Portal 2, který vyšel před několika dny, teď sbírá jedno absolutní hodnocení za druhým, a má velmi dobře nakročeno zapsat se do historie jako jeden z herních velikánů, jejich průměrné skóre se přehouplo přes 95 %. Jsou to například Zelda: Ocarina of Time (97,5 %), Super Mario Galaxy (97,5) nebo Uncharted 2 (96 %).

Podle informací, které přinesl internetový magazín Scrawlfx, ale měl Portal 2 podle Valve vypadat úplně jinak. Hra měla být prequelem k první hře, který se odehrává v padesátých letech minulého století. Co je ale důležitější, ve hře neměl být ani jeden portál, tedy herní mechanismus, na kterém byl první a ve finále i druhý díl založený. V principu se mělo jednat o úplně jinou hru, ze které byli v rané fázi vývoje programátoři z Valve přímo nadšení. Jejich nadšení ale nesdíleli testeři, kteří chtěli zpět své portály a tak se nový koncept škrtl a jelo se od začátku.

A zřejmě udělali dobře, protože Portal 2 se opravdu povedl.
 

Zdroj:  scrawlfx.com  via twitter.com/#!/taAlzbeta

Autor článku