Podle GOG.com DRM odhání zákazníky

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Zástupci systému digitální distribuce Good Old Games přišli s překvapivým tvrzením. Podle nich široce využívané ochrany DRM jen odhánějí hráče, kteří si chtějí hru pořídit po digitálním kanálu. Budoucnost je prý ve hrách bez DRM.
Jiří Škrampal 8. 3. 2011

Sdílet

Do věčné diskuse kolem DRM se pustil i PR manažer serveru Good Old Games, který je v současnosti významným hráčem na poli digitální distribuce. Podle jeho vyjádření se velcí herní distributoři k zákazníkům chovají, jako ke zlodějům.

Řekl přímo: „Chovat se k zákazníkům, jako k potencionálním zločincům, je není dobrý způsob, jak jim ukázat, že má smysl kupovat si originální hry. Když chceme přesvědčit hráče, že je lepší hru si koupit, než stáhnout, musíme jim za jejich peníze nabídnout odpovídající hodnotu. To znamená hru, která je nebude ničím otravovat, a k tomu zdarma několik bonusů, které v pirátské verzi z torrentů prostě nenajdou.“

Jako příklad špatné implementace DRM uvedl limitovaný počet instalací u Spore a nutnost být připojený k internetu v Assassins Creed 2.

„Hráčům opravdu leze krkem, když si za 50 dolarů koupí hru a nemůžou si jí hrát tak, jak by jim vyhovovalo.“


 

Zdroj: www.vg247.com

Autor článku