PayPal chce vstoupit do světa teleshoppingu

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Platební systém PayPal je mezi uživateli internetu známý coby platební metoda k zakoupení zboží z eBay, služeb z Facebooku a využívá se na řadě zahraničních serverů k platbě za zboží či služby. Nyní chce PayPal vstoupit také do oblasti TV shoppingu.
David Procházka 21. 11. 2010

Sdílet

Společnost PayPal ve spolupráci s FourthWall Media Ventures pracuje na vývoji speciálního platebního tlačítka, umístěného přímo na ovladači od televize. Tento systém rychlé platby byl představen již v říjnu tohoto roku a nabízí divákům okamžitou možnost platby za nabízené zboží. PayPal spoléhá na fakt, že řada diváků nemá dostatek času a energie, aby si dané zboží objednali po telefonu či přes internet a pak za něj platili při převzetí. Tímto způsobem by se realizovala nejen platba za zboží, ale také nákup produktu samotného. Nemusí se jednat pouze o zboží, stejnou formou mohou být nabízeny také služby.

 

Oblast televizní reklamy a zejména teleshoppingu zažívá značný úpadek. Lidé se v televizi podívají na prezentaci daného produktu, následně si srovnají ceny a zakoupí stejné nebo podobné zboží jinde. PayPal tak chce opětovně přilákat diváky k teleshoppingu a nastolit tak jeho renesanci. Jedná se o úctyhodný záměr, který ale může v mnoha ohledech narazit. Jednak bude potřeba vymyslet platformu, kterak se informace dostanou ke zprostředkovateli. To se PayPal nyní snaží dojednat s největšími poskytovateli kabelových televizí. Další rizika spočívají v bezpečnosti nákupu a jeho hladké realizaci. V neposlední řadě se tato renesance teleshoppingu nemusí setkat se zájmem diváků, kteří si již přivykli jinému typu nákupu.

Zdroj: PCMag

Autor článku