Nový kabát pro firmy na Facebooku

Firemní stránky na Facebooku od konce března definitivně změnily podobu a přiblížily se tak osobním profilům ve formátu "Timeline". Původně mělo ke změně dojít o něco dříve, ale z neznámého důvodu bylo spuštění odloženo.
Martin Tábor 1. 4. 2012

Sdílet

Jak známo, Facebook nabízí kromě osobních profilů i možnost tvorby veřejných stránek pro známé osobnosti a celebrity či prezentace pro různé organizace včetně obchodních společností. Zatímco první možnosti hojně využívají kromě populárních osobností z oblasti showbusinessu např. i politici, firemní stránky si zakládá široká škála různých organizací od neziskových až po největší komerční hráče na trhu. Šlo by tak říci, že mít svůj vlastní profil na sociálních sítích se stalo jakousi nepsanou povinností pro dobře vedené firemní PR.

Timeline profil Stahuj.cz

Pravdou je, že i přes nedávný „velký“ nástup nové sociální sítě Google+, která nabízí podobné služby, stále naprostá většina těchto subjektů využívá primárně Facebook. Ten od dubna nově zavedl zcela přepracovaný vzled firemních stránek, které se tak téměř dokonale podobají klasickému profilu Timeline, jenž se poprvé objevil již před několika měsíci u osobních profilů. Ten kromě velké fotografie v záhlaví přináší i řadu dalších změn, z nichž lze zmínit např. filtrování příspěvků, nový panel pro správu i záznamu o aktivitách a mnoho dalších věcí. Nový profil Timeline by měl u firemních stránek údajně především zvýšit zapojení „fanoušků“.

Zdroj: mashable.com

Autor článku