Nové informace o TES V: Skyrim

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Nové Elder Scrolls už si brousí zuby na stovky hodin vašeho volného času. Jak vás ale hodlá u hry udržet tentokrát? Pro začátek to bude zcela nový engine. Bethesda tak konečně dává sbohem Oblivion enginu.
Jiří Škrampal 23. 12. 2010

Sdílet

Oficiální tiskovou zprávu včera doplnilo vyjádření komunitního manažera Bethesdy a obrysy chystaného RPG začínají být zase o něco jasnější. První a zdaleka nejzásadnější informace je potvrzení platforem, pro které Skyrim vyjde. Podle očekávání to je PC, Xbox 360 a PlayStation 3. Že to není až taková samozřejmost dokazuje předchůdce Skyrimu, Oblivion, který na PlayStation 3 vyšel s více než ročním zpožděním a původně se na PS3 neměl objevit vůbec.

Nick Brecon se také rozpovídal na téma enginu hry, ze kterého jsme zatím bohužel nic neviděli. Bethesda konečně dala k ledu v dnešní době groteskně zastaralý engine Oblivionu, na kterém jede například i nejnovější Fallout: New Vegas. Engine vyvíjený pro Skyrim je žhavá novinka a podle vyjádření Bethesdy ?už teď vypadá fantasticky?. Snad se tedy konečně dočkáme dynamických stínů.

Podle dalších zdrojů se na hře pracuje už čtyři roky, nebude to tedy žádná rychlokvaška. Datum vydání bylo stanoveno na 11.11.2011.

Zdroj: www.vg247.com
 

Autor článku