Statistiky monitorovací společnosti Comscore vypovídají o tom, že MySpace v únoru ztratil více než 10 milionů uživatelů. Zbývá jich tak 63 milionů. Zdá se tak, že restart, od kterého si MySpace tolik slibovalo, se nezdařil. Ze sociální sítě se oficiálně stal zábavní portál bez ambicí konkurovat jasně dominantnímu Facebooku.
Ani tato podoba ale uživatelům zjevně není po chuti. Ostatně, bavit se dá dobře právě i na Facebooku. Před restartem měl MySpace přitom 95 milionů uživatelů. Jeho základna se tak povážlivě tenčí.
MySpace je evidentně v obrovských problémech. Ještě v dobách své slávy server velmi nabobtnal a připravoval se na expanzi. Ta však vlivem konkurence Facebooku nepřišla. Zůstaly však vysoké náklady na provoz. MySpace tak nyní prakticky neustále propouští a přesto prý svému majiteli, společnosti News Corporation, prodělává obrovské částky. Mluví se o stovkách milionů dolarů.
News Corporation Ruperta Murdocha kupovala MySpace v roce 2005 za 580 milionů dolarů. Nyní se ho snaží prodat, ale zjevně nemůže nalézt zájemce, který by nabídnul alespoň vzdáleně podobnou částku.
Zdroj: PCGH